•    Special Offer
iDoser Merch

Death

Discuss spiritual practices

Death

Postby Nick420 » Tue Aug 21, 2012 4:26 am

Guys this is the theme that i wanted to talk about with somebody!
Have you ever tought of things what will happen after you die?
So there is thing really often when i go to sleep and think bout death,that kinda scares me and makes me sad cuz life is short n stuff you feel me?
what do you think about life after death?
i really want to belive in it cuz what would be a point of all this if you only live once huh?
after thinking bout death and all the shortness of life,why parents dont let you do things like piercings and tattos crazy hairsstyles n stuff?if we gonna die soon we need to enjoy this life arent we?so yea...death...thats some crazy shit imma tell you...but in other hand would you like to live forever?sorry for such a fudged up story or questions im just messed up with toughts :)
leave youre comment,toughts about it,i really wanna talk with somebody bouth that :)
Spread Peace & Love we dont live forever :)
Nick420
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 243
Joined: Fri Aug 03, 2012 2:33 am

   Special Offer

Binge Pack

Re: Death

Postby Legalize It » Tue Aug 21, 2012 11:41 am

I believe there is some sort of afterlife and god, i can sure as hell tell you its bullshit that a explosion and monkeys buttfucking each other made humans.
Legalize It
Level 4 (50-199)
Level 4 (50-199)
 
Posts: 190
Joined: Wed Aug 15, 2012 10:00 am

Re: Death

Postby Nick420 » Tue Aug 21, 2012 7:58 pm

Legalize It wrote:I believe there is some sort of afterlife and god, i can sure as hell tell you its bullshit that a explosion and monkeys buttfucking each other made humans.

yea bro :D
now that cheers me up :D
but how you see we have souls right?so there is some other world here too :O :D
Nick420
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 243
Joined: Fri Aug 03, 2012 2:33 am

Re: Death

Postby Legalize It » Wed Aug 22, 2012 9:41 am

Yeah we have souls i think, there is probably heaven and hell this is a deep post lol
Legalize It
Level 4 (50-199)
Level 4 (50-199)
 
Posts: 190
Joined: Wed Aug 15, 2012 10:00 am

Re: Death

Postby Nick420 » Wed Aug 22, 2012 7:33 pm

Legalize It wrote:Yeah we have souls i think, there is probably heaven and hell this is a deep post lol

for sure it is man :D : :D
Nick420
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 243
Joined: Fri Aug 03, 2012 2:33 am

Re: Death

Postby badpup » Thu Aug 23, 2012 9:02 am

Hmm that's verry interesting that you think that.. I guess bacteria don't exist and the worlds meant for human consumption? And ofcourse the worlds flat and the universe spins around it as well... Funny..

Once you're dead according to me there will be no feeling no conscious nothing...
badpup
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 256
Joined: Tue Aug 07, 2012 2:44 am

Re: Death

Postby Nick420 » Thu Aug 23, 2012 9:06 am

badpup wrote:Hmm that's verry interesting that you think that.. I guess bacteria don't exist and the worlds meant for human consumption? And ofcourse the worlds flat and the universe spins around it as well... Funny..

Once you're dead according to me there will be no feeling no conscious nothing...

you know that would suck...have you ever seen movie "enter the void" ?
Nick420
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 243
Joined: Fri Aug 03, 2012 2:33 am

Re: Death

Postby badpup » Thu Aug 23, 2012 2:14 pm

Nope not heard of it even... Wats it about? And yea it would suck... Baad..
badpup
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 256
Joined: Tue Aug 07, 2012 2:44 am

Re: Death

Postby Nick420 » Thu Aug 23, 2012 2:53 pm

badpup wrote:Nope not heard of it even... Wats it about? And yea it would suck... Baad..

i dont know why but sometimes my post deletes by itself it pisses me off :@
its bout dude that smoked some dmt and had a trip of his life,so after that he needed to give the dmt to his friend so he got to the club and the friend set him up so he ran to bathroom to flush the drugs and police was shooting cuz he was taking too long then he died and had the real trip of his life :D
so check it out i think you know where to find moviens n stuff ;)
Nick420
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 243
Joined: Fri Aug 03, 2012 2:33 am

Re: Death

Postby badpup » Thu Aug 23, 2012 11:02 pm

Sounds interesting... Will look it up...
badpup
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 256
Joined: Tue Aug 07, 2012 2:44 am

Re: Death

Postby Nick420 » Fri Aug 24, 2012 6:40 am

badpup wrote:Sounds interesting... Will look it up...

when you gonna finish watching the movie comment hore how ut was,okay? :)
Nick420
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 243
Joined: Fri Aug 03, 2012 2:33 am

Re: Death

Postby badpup » Fri Aug 24, 2012 1:49 pm

Yes ofcourse :D
badpup
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 256
Joined: Tue Aug 07, 2012 2:44 am

Re: Death

Postby badpup » Sat Aug 25, 2012 11:41 pm

Watched it.. Found it ok.. Must be like a pot movie.. As in you find it more interesting and fun if you try the real thing...
badpup
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 256
Joined: Tue Aug 07, 2012 2:44 am

Re: Death

Postby Nick420 » Sun Aug 26, 2012 1:59 am

badpup wrote:Watched it.. Found it ok.. Must be like a pot movie.. As in you find it more interesting and fun if you try the real thing...

wow,you just found it ok...
IT BLEW MY MOTHERFUKINC MIND :DDDD
Nick420
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 243
Joined: Fri Aug 03, 2012 2:33 am

Re: Death

Postby badpup » Sun Aug 26, 2012 3:39 am

:D understandable... Uv tried DMT?
badpup
VIP GOLD (200-499)
VIP GOLD (200-499)
 
Posts: 256
Joined: Tue Aug 07, 2012 2:44 am

Next

Return to Spirituality and Philosophy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

About us

We lead the industry as a safe and effective method to achieve a simulated experience through the use of binaural audio doses. We originated the concept of digital dosing and have refined the experience. Our products are used by millions of people worldwide.

cron